Onze school

Ben je op zoek naar een fijne school voor je kind? Leer hier onze school kennen en kijk even rustig rond hoe onze school werkt en waar wij voor staan.

Eigentijds onderwijs in een familiale sfeer

Misschien zit uw kind reeds in onze school, of neemt u gewoon een kijkje uit nieuwsgierigheid?

Fier heet ik u van harte welkom op de nieuwe website van onze stedelijke basisschool  ’t Hofje,  landelijk gelegen in het hartje van Hofstade, vlakbij Aalst.

Ons leerkrachtenteam staat klaar om jullie kind(eren)  een boeiende tijd te laten beleven. Hierbij hebben wij oog voor eigentijds onderwijs, maar evenzeer voor een goede opvoeding, dit alles in een familiale sfeer maar met een duidelijke structuur. Een open samenwerking en vlotte communicatie zitten verweven in onze werking.

Wij houden jullie op de hoogte van het reilen en zeilen op onze school via deze website en onze besloten  facebook-klasgroepen. Beide kanalen staan boordevol info over onze school en activiteiten. Zowel de leerkrachten als ikzelf staan steeds voor u klaar om te luisteren en indien nodig te zoeken naar oplossingen.

Wenst u een afspraak te maken, dan kan u dat via de contactgegevens. We maken graag tijd voor u.

Hopend op een vlotte samenwerking, wens ik u en uw kapoen een fantastische schooltijd toe!

Inge De Moor
directeur